Whiskymessen 2004 KB Hallen

More
20 years 5 months ago #658 by MacLars
Som tidligere nævnt er datoen for whiskymessen 2004 i KB-hallen ændret.

Nu har whiskymessen.dk meldt ud at datoen er 20 marts 2004.

PS. på whiskymessen.dk er der nu kommet billeder fra Kolding.

MacLars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #880 by MacNiels
Er der nogen fra det jyske der skal til messen i KB hallen den 20 marts om eftermiddagen, så vi evt. kunne slå følge?

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #881 by MacChristensen

Er der nogen fra det jyske der skal til messen i KB hallen den 20 marts om eftermiddagen, så vi evt. kunne slå følge?
MacNiels


Hatten af for NBO gruppen, for de yder et stort stykke arbejde, men jeg syntes det er blevet alt for kommercielt for dem, så jeg holder mig langt væk fra deres messer fremover. Mindre de sætter billetantallet ned eller noget ligende, for efter sidst i Kolding om eftermiddagen, hvor det hverken var til at sparke sig frem eller tilbage, så hellere undvære.

Slainte,
Jesper

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #882 by Peterap
Replied by Peterap on topic Whiskymessen 2004 KB Hallen
Ja, jeg ville gerne følges, men desværre passer det mig absolut ikke, at whiskymessen har ændret datoen. Det er der ikke noget at gøre ved, men det noget irriterende, når man tænker på, at jeg vandt to billetter til messen i Kolding :(

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #883 by MacNiels
Hej MacChristensen

Jeg tror nok at vi har diskuteret dette emne tideligere, men nu var vi nogle stykker der var på messen i Kolding om formiddagen, hvilket kun kan anbefales. Jeg ved ikke om folk er mere seriøse om formiddagen, men jeg så meget få rigtig berusede folk på det tidspunkt. Så jo jeg ville hellere være på messen igen samme tid, men det er lidt svært at nå når DSB ikke lige har tog der passe.

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #885 by stig
Replied by stig on topic Whiskymessen 2004 KB Hallen
Jeg har netop set, at man på www.whiskymessen.dk nu har offentliggjort listen over udstillerne, samt nogle af smagslisterne.
Med de udstillere burde der være basis for den bedste messe hidtil!

Stig

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.338 seconds