Autumn Speyside Whisky Festival

More
9 years 9 months ago #31165 by LochLading
Har nogen prøvet denne festival??

Vh Henrik

Whisky skal drikkes, det er jo ikke frimærker.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #31167 by BigMac
Hej Henrik,

Ja, har prøvet den en enkelt gang tilbage i 2010.

Den er noget mindre end forårs festivallen og er centreret omkring Dufftown og ikke hele Speyside som forårsudgaven er. Der er stadig de sædvanlige smagninger med div. aftappere og et mindre antal busture.

Karlejnar plejer også at være gæst til Autumn festivalen og jeg ved at han var der sidste år... måske han kan tilføje mere?

So many malts - so little time...

themaltdesk.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #31174 by karlejnar
Jeg har været der næsten hvert år i en årrække. Hvad vil du gerne vide?

Kan da fortælle, at siden jeg begyndte at komme der, har whiskyshoppen skiftet ejer, og Mike har "overtaget" smagninger og andre begivenheder efterhånden. Dufftown 2000, som tidligere stod for det meste, står nu for de øvrige arrangementer.
Jeg ved ikke, hvorfor de tilsyneladende kører hver deres løb, men det er vel egentlig også ligemeget for os som besøgende.

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 9 months ago #31179 by LochLading

Jeg har været der næsten hvert år i en årrække. Hvad vil du gerne vide?

Kan da fortælle, at siden jeg begyndte at komme der, har whiskyshoppen skiftet ejer, og Mike har "overtaget" smagninger og andre begivenheder efterhånden. Dufftown 2000, som tidligere stod for det meste, står nu for de øvrige arrangementer.
Jeg ved ikke, hvorfor de tilsyneladende kører hver deres løb, men det er vel egentlig også ligemeget for os som besøgende.



Det var bare interesse om det var en god festival. der er jo lidt "whiskytørke" om
efteråret når det kommer til arrangementer.

Er der andre fra dette forum der påtænker at deltage?

vh Henrik

Whisky skal drikkes, det er jo ikke frimærker.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.161 seconds