Kørsel til og fra Limburg Whisky Fair 2011

More
12 years 10 months ago #23538 by JimTaggart
Jeg havde egentlig tænkt mig at tage toget til og fra Limburg i år, og da tilbudspriserne for nogle uger siden lå omkring 40 Euro, så det godt ud. Jeg er dog ingen rutineret tog-rotte så har ikke været opmærksom på, at disse priser ændrer sig ligesom flypriser. Da jeg nu skulle til at bestille var priserne mindst 139 Euro!

Så er der nogen, der skal afsted til Limburg, som har plads til én mere i bilen?

Jeg havde tænkt mig at tage afsted tidligt fredag d. 13. maj og vende næsen hjemad mandag d. 16. maj.

Giv et praj eller send en pb, hvis der er en mulighed.

Venlig hilsen
Lars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago #23540 by dmwa
Jeg kører derned (sandsynligvis) weekenden efter ..... Skal ned at drikke slatter :lol: - men det kan du jo nok ikke bruge til noget. Hvis du har lyst til at skrive om Limburg i MALTEN, er du meget velkommen til at indsende en artikel (eller en anden, der måtte tage derned), da jeg regner med at skrive specifikt om Limburg i august udgaven af MALTEN

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago #23541 by Duffer
Lars - du skal bestille et par måneder i forvejen for at få billetterne billigst muligt. "Sparpreis" billetterne er der kun i begrænset antal og når de er udsolgte er der kun de almindelige billetter tilbage.
Det er i øvrigt som regel endnu billigere hvis du har mulighed for at tage toget fra Flensburg.

(eller en anden, der måtte tage derned), da jeg regner med at skrive specifikt om Limburg i august udgaven af MALTEN

Du kan - mod mit sædvanlige vederlag :-) - få rettighederne til at anvende min artikel fra 2008 blandt andet med et eksklusivt interview med Carsten Ehrlich

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago #23544 by dmwa
Hi Duffer

2008 - der er jo "en menneskealder" siden - jeg vil gerne betale for en artikel - misforstå mig rigtigt- da jeg gerne ser en objektiv vurdering på seriøse events i Europa / Verden

Jeg skal selv mødes med Carsten Ehrlich - så jeg er mere interesseret i en vurdering af selve dagene :)

Slainthe

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 10 months ago #23545 by JimTaggart
Ja, jeg må være i bedre tid en anden gang... Og til Flemming: Skal nok overveje en artikel, men nu skal jeg jo så lige se at komme derned først :)

Venlig hilsen
Lars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.195 seconds