Tur til Dufftown

More
12 years 11 months ago #23385 by Mikaelornsholt
Jeg har lige været på en fantastisk 5 dags whiskytur til Dufftown og vil gerne videre give til info.

Vi lejede bus m. chauffør i Edinburgh. Vi havde bussen i 4 dage og gav den nette sum af £1050. Det er jo sindsygt billigt, når man er 12 mand og med i prisen chaufførens overnatning. Bussen er normalt beregnet til 16, men når man som os, er nogle "store" mænd og man skal have bagage med, vil jeg sige at 12 er max. Ved nogle af pladserne var der ikke så meget benplads, men det gik, så absolut en anbefaling værdig:
www.dtrtravel.co.uk/
Vi fik chefen Douglas med som chauffør og han var helt fantastisk. Ekstrem venlig, godt humør, kom med gode forslag til ruter, steder vi kunne stoppe til frokost og kunne lide en Guinness eller to:-). Høj høj klasse.

Vi overnattede på "Fife Arms Hotel" i Dufftown:
www.fifearmsdufftown.co.uk/
Fine værelser, god morgenmad, gode værter og fornuftige priser. Kan sagtens anbefales:-)

Med hensyn til destilleribesøg så vi Balvenie, Macallan, Glenglassaugh og Aberlour.
Alle 4 kan anbefales, men specielt Balvenie og Glenglassaugh skal have en stor anbefaling. Ved Balvenie ser man hele whisky-lavningsprocessen og hos Glenglassaugh får man en oplevelse for livet. Vi hoppede processen over og fik alle tides historie og så ALT.

Håber infoen kan bruges og skulle man have spørgsmål, skal man være mere en velkommen til at skrive.

Mvh

Mikael

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #23386 by kimP
Replied by kimP on topic Tur til Dufftown
Det lyder som en fantastisk tur :) Det er bare super når det udarter sig til det bedste :) Men jeg sidder her og svaner lidt billeder fra turen !

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #23594 by Nemesis1972
Replied by Nemesis1972 on topic Tur til Dufftown
Hvilken tur fik i hos dem ?

Var det Behind the Scenes tour for £30.00?

MVH

Klaus

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.217 seconds