Skal vi lave whiskytur til London?

More
16 years 1 month ago #14727 by jones
Jeg er blevet spurgt adskillige gange om der ikke kunne være basis for at organisere en lille whiskyudflugt til London, nu hvor man kan flyve billigt fra både Esbjerg, Århus, Billund og Malmø.

I forbindelse med min tur til Whisky Live London, kontaktede jeg nogle interessante personer som alle udtrykker at de gerne vil lave noget særligt, hvis vi kommer en lille flok fra DK.

Det bliver et for mig non-profit arrangement, hvor jeg skaffer alle aftaler og viser vej. Jeg kunne forestille mig noget i denne stil.

Fra torsdag den 28. "“ lørdag den 30. august. Man er selvfølgelig velkommen til at ankomme tdligere og blive længere.

Flyrejse: Man ordner selv flybillet.

Overnatning: Jeg skaffer den bedste pris/beliggenhed baseret på deltagerantallet. 3-4 mands værelser vil kunne nedbringe prisen væsentligt.

Deltagerantal: Vi skal være mindst 8 for at være interessant for vores whiskyværter. Jeg forestiller mig max. 16 for at det skal være overskueligt.

Forplejning: Hvis der er stemning for det, kan jeg booke restaurant til torsdag og fredag med set meals til aftalt pris. Ellers er det på egen hånd.

Følgende whiskyaktiviteter kunne f.eks. indgå

Compass Box John Glaser præsenterer sine vatninger med smagsprøver på de single malts som indgår i dem. Præsentation af unikke og kontroversielle fadmodningseksperimenter (Spice Tree, Oak Cross, Canto) som er inspireret af uddannelse og erfaring i den franske vinbranche.

Scotch Malt Whisky Society Smagning og introduktion til SMWS, Normalt kun adgang for medlemmer

Berry Bros/Glenrothes Smagning i butikken som har været i familiens eje siden 1698. Berry Bros er uafhængig aftapper som også står for single malt aftapninger for Glenrothes destilleriet.

The Whisky Shop Smagning med butikskædens egne eksklusive aftapningsserie Glenkeir Treasures.

Vintage House Stående smagning fra samplesbaren i butikken med 1400 whisky på lager.

Disse fem smagningener kunne gennemføres for ca £80 ialt per deltager.

Der kunne også komme endnu en smagning på programmet, men jeg vil først lige lodde stemningen.

Er der interesse for det her?


Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #14728 by Peteys
Jep

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #14732 by Duffer
Restaurantforslag; Bleeding Heart Bistro - SMWS - men det er vel også det du har i tankerne...??
P.S - Ryan Air flyver ikke længere Esbjerg-Stansted. Ruten er flyttet til Billund :-(

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #14740 by dmwa
Hej AL
Meget klogt ikke at tilbyde flybillet - da det så vil blive opfattet som en pakkerejse - og dermed vil arrangøren skulle være medlem af RejseGarantifonden - og stille en bankgaranti på DKK 300.000.

Slainthe

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #14745 by Springbank21
Ja tak AL det ser godt ud....checker lige kalenderen ellers er jeg med....

mvh

Springbank 21

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #14748 by jones
Indtil videre har 10 personer udtrykt "seriøs interesse" for sådan en tur, så jeg går videre med planlægning.

Flere må gerne give besked snarest.


Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 hours ago #15062 by jones
14 personer har nu bestilt fly og hotel til London Whiskyweekenden fra den 28.-31. august. Der er plads til et par entusiaster til.

Deltagere sørger selv for flytransport med landing i London senest kl. 12 torsdag den 28 august. Sidste aktivitet slutter lørdag den 30. kl. ca. 16:30. De fleste flyver hjem søndag.

Her er det endelige program:

Torsdag den 28. august

kl. 14 Compass Box Besøg på "

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15379 by jones
Turen omfatter nu et destilleribesøg/smagning på vejen til lufthavnen!

St. George's Distillery er Englands eneste og de har været i gang siden december 2006.

Det endelige program kan læses her som pdf.

Vi er 15 deltagere med plads til 2 til. Kontakt alSNABELAwhiskyjones.com


Al J.
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15511 by jones
Der er nu udsolgt på Londonturen.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #15968 by MacLars
Nu må I har jer en god tur, jeg er kun stærkt missundelig (men det er jo så selvfølgelig kun min egen fejl at jeg ikke meldte mig til turen).

MacLars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.323 seconds