ønske om whiskysmagning i københavn lørdag den 14 m

More
18 years 11 months ago #5500 by vesterbro
Hej alle

En af mine venner har lige annonceret, at han skal giftes søndag den 22 maj. I den anledning er vi i gang med at arrangere polterabend for ham næste lørdag, og kunne i den anledning godt tænke os, at få arrangeret en whiskysmagning i københavnsområdet lørdag den 14 maj et sted i tidsrummet 19.30 til 22.

Er der nogen herinde som kunne eventuelt kunne hjælpe med at arrangere en sådan smagning eller som kan anbefale et godt sted, som kan arrangere den.

Vi er 6 personer, som skal deltage i smagningen, og vi kender alle lidt til single malt whisky, men vi befinder os alle på begyndernivaeu. Jeg havde forestillet mig at vi smagte 4-6 whiskey's i løbet af ca. en time og at det kostede mellem 100 -200 kr pr person. Er dette helt urealistisk?

Jeg håber, at nogen af jer kan hjælpe os lidt på vej.

MVH
Thomas, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #5516 by plesner
Citat fra hjemmesiden for Kruts Karport - fundet under 'Bestil et arrangement', 'polterabend':

"Gør det selv" turen

Her er der tale om en whiskysmagning, hvor i - efter vores anvisninger - holder jeres egen whiskysmagning. Her vil det typisk være den kommende gom eller brud, der bliver udpeget til at være foredragsholder. Det er nemlig sådan, at aftenens hovedperson lige netop har været på studietur i Skotland - dog uden selv at vide det...Han eller hun guider derefter jer andre igennem denne smagning (ved hjælp af en tekst i får udleveret af personalet). I får hver 5 gode single malts, som tilsammen dækker det brede smagsspektrum indenfor skotsk whisky. I får her på en underholdende og uforpligtende måde serveret en passende portion whiskyviden. Sæt en god time af til dette sjove arrangement. Kontakt os i forvejen, så vi kan booke jer ind i kalenderen. Vi vil så være klar med den helt store opdækning når i kommer.

Pris kr. 150,- pr. næse uanset deltagerantal.


Hjemmesiden hedder i øvrigt www.kruts.dk og de bor Øster Farimagsgade 12.

Jeg har ikke prøvet omtalte arrangement, men det lyder som noget, der kunne dække Jeres behov.

plesner

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.162 seconds