WWW Falster 2010

More
13 years 7 months ago #21744 by dmwa
WWW Falster 2010 was created by dmwa
Så ligger programmet for dette års WWW Falster 2010 klart på vores hjemmeside www.dmwa.dk . Der er besøg fra udlandet fra Berry Bros, Dennis McBain (Glenfiddich) samt David Stirk, Creative. Derudover afholder Braunstein, Fary Lochan og Juuls smagninger - så der er nok at tage fat på. Man kan vælge at bo på Hotel Falster eller "besøge" os - og deltage i smagningerne. Derudover har vi aftappet en Glenlivet 1976 - for at markere dette 10. WWW Falster i træk
Ses vi???

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #21745 by dmwa
Replied by dmwa on topic WWW Falster 2010
Mac Y har i dag meddelt, at Doug McIvor fra Berry Bros var så begejstret for MAC Y ´s rom- og whiskyfestival i Frederiks for nylig - og det danske publikum, at de har besluttet at ændre smagninger på WWW Falster, så der ikke er gengangere på de 2 smagninger. Smagningerne er derfor nu: Fredag kl. 17.30
Auchentoshan 1991, Ben Nevis 1996, Benrinnes 1991, Dailuaine 1974, Glen Grant 1972, Laphroaig 1998, Selected by Berrys Islay Blended Malt og Selected by Berrys Speyside blended malt. Pris DKK 300
Lørdag er programmet
Balmenach 1979, Bladnoch 1990, Glen Mhor 1982, Invergordon 1971, Bowmore 1987, St Magdalene 1982, Imperial 1989 og Teaninich 1973 Pris DKK 350

Forhåndstilmelding til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Nu ses vi !

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming Gerhardt-Pedersen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #21746 by bdujgp
Replied by bdujgp on topic WWW Falster 2010
Flemming - Lad nu være med at rode mere rundt i det ! Turen til Israel kunne kun blive i efterårsferien, da vi skal have børnebørnene med :-)
Men det ser spændende ud det hele og I må have en rigtig god weekend - Jeg er kun "lidt" misundelig !!
Og husk at passe på Uldall, nu hvor jeg ikke er der - Han er jo en gammel mand :-)

Slainte
Jørn - Fredericia

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #21747 by dmwa
Replied by dmwa on topic WWW Falster 2010
Nu kan jeg se, at du på Facebook - WWW Falster - allerede har lagt billeder ind for 2010. Så selv om du skal til Israel, har du magiske evner, siden du allerede nu kan lægge billeder ind for WWW Falster 2010 - jeg tager hatten af i respekt :lol: :lol: :lol:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 7 months ago #21748 by bdujgp
Replied by bdujgp on topic WWW Falster 2010
Nogen gange går det hurtigt, Flemming - men det blev www Falster 2009 absolut ikke dårligere af :-)

Slainte
Jørn - Fredericia

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.188 seconds