The Whiskylounge

More
14 years 4 days ago #20880 by Duffer
The Whiskylounge was created by Duffer
Welcome
The Whisky Lounge is dedicated to the evangelism and enjoyment of whisky. Our aim is to preach the whisky word as far and wide as possible; making new friends, whilst giving people who are already converted a place to feel at home.

We arrange and host tastings, dinners and festivals all over the UK, including corporate/private events.

We also offer a consultancy service to distributors, bars and restaurants, from brand launches and training and development, to whisky list creation.

www.thewhiskylounge.com/

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 4 days ago #20882 by Peteys
Replied by Peteys on topic The Whiskylounge
Var til WHiskylive der for et par år siden, det er udemærkede lokaler, men ved ikke rigtigt med knceptet, har ligesom prøvet det med whiskymessen. Lad nu de enkelte stande selv tage imod penge for de dramme de serverer.

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 4 days ago #20884 by Duffer
Replied by Duffer on topic The Whiskylounge
De gange jeg har været på Whiskylive (i samme lokaler) har det ikke været noget problem, da security var meget opmærksomme. En enkelt ældre herre var blevet lidt træt og blev på venligste vis eskorteret til en taxa.
På den danske pendant har jeg derimod set meget uheldige eksempler, så jeg tror mere det er deltagernes mentalitet - "mere er bedre" - der skal kigges på.... :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.455 seconds