Bottlers smagning i Aarhus

More
20 years 7 months ago #111 by stig
Jeg afholder på fredag en smagning i Århus med whiskies udelukkende fra the Bottlers.
Jeg syntes, at tilmeldingerne er meget få omkring 10 stk! Til samme smagning i København har jeg over 50 tilmeldinger.
Kan I hjælpe mig med at finde en forklaring på dette?
Er Scotspain for ukendt i Århus? Er smagningsprogrammet ikke interessant? Er tidspunktet dårligt?

Med venlig hilsen
Stig
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 7 months ago #505 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Bottlers smagning i Aarhus
Hej Stig.

Jeg ved ikke om det skyldes jyders sløve sind eller fordi vi er bange for at prøve noget nyt. Jeg kan kun side at sidste gang du besøgte Århus var smagningen aldeles fremragende, og jeg kan kun opfordre til at komme forbi denne smagning. Det er måske på tide at give et spark til de sindige om at komme ud og få meldt sig til.

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 7 months ago #506 by Henning
Replied by Henning on topic Bottlers smagning i Aarhus
Hej Stig

Jeg deltog i din Highland Park smagning i Århus, og det var en forrygende oplevelse. Det er udelukkende ferie som gør at jeg ikke kan deltage denne gang.

Personligt foretrækker jeg at smagninger foregår om fredagen, men jeg kan godt forestille mig at det vil være lettere at samle folk en hverdagsaften.

Jeg håber at flere vil benytte denne mulighed for at smage nogle spændende whiskys, så vi også i fremtiden kan få besøg af Scotspain i Århus.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.156 seconds